Ftsctn_20 2dusuğüm oldu malesef 2.kğrtajla sonuçlandı kanuyuşmazlığı vardı bana dr kürtajdan sonra verdı yaptırdım ıgneyı suan 15aylık oğlum var. Sunu söylemek ıstedım normal şartlarda ılk gebelık dünyaya geldığinde bebek anne kanını yanı -grubu almışsa iğneye gerek duyulmuyor baba kanını + almışsa 72saat içinde bu iğnenin tek doz seklınde vurulması gerekıyor ki ıkıncı gebelık oluşumunda anne vücudu kabul etmediği içindüşükle vs sonuçlanıyor çoğunlukla ben suan ıkıncıye gebeyim 26haftalık çok şükür vaktımızı beklıyoruz kızımla