Selif benimde karnımda sertleşme oluyor bazen bıçak saplanır gibi bir acı hissediyorum. Bazen yürüdüğümde adet sancısının 2 3 katı kadar bir sancı girip çıkıyor tabii ki bende anlamıyorum tam olarak bunlar ne anlama geliyor. Doktorum oh maaşallah inşallah bunlar daha artar diyor😂 nst'ye girdiğimde en fazla 46 çıktı onda zaten hiç bişi hissetmedim. Kızım hastaneye gittiğimde hemen uslu kız oluveriyor😂 bakalım bekliyoruz. Sanki hiç doğuracakmışım gibi gelmiyor😂😂😂