Selif o yorumlar beni deli ediyor benim annemde beni ve kardeşlerimi 4-4500 arası normal doğumla doğurmuş kadının cekmediği problem kalmadı idrar torbasından tut rahmine kdr ameliyat oldu ilerleyen yaşlarında. Hadi bizim saglıgımızı geçtim de bebek catıya sıkısıp oksijensiz kalır diye hic risk almayacagım cnm dktr ne dediyse o.. banada 300 gram farkeder en fazla dedi sabah sezaryen doğuma aldıgı kişiye girmeden 4 demiş 3880 doğmuş kadın en az beş altı ölçüm yapıyor ortalamasını söylüyor ama işte normal dogum şansını yitirmek banada cok koyar yinede hayırlısı olsun