Masal8013 yeşil akıntı vajinal enfeksiyon olabilir. Ureaplasma urealyticum üremiş olabilir. Vajinal kültür isteyin doktorunuzdan. Hamileliğimin ilk dönemlerinde bende vardı. Fitil kullandım geçmedi. 2 kutu antibiyotik kullandım öyle geçti. Önemli bir durum. Bebeği anne karnında etkileyebildiği gibi normal doğumuda engelliyor çünkü doğumda bebeğe bulaşma ihtimali çok yüksek. Her ay kültür alıp kontrol ettik doktorumla. Şimdi yok ama ben yinede haftaya çatı muayenemde tekrar baktırmak istiyorum ne olur ne olmaz diye. 🤗