Af072019 canım lökosit cıkması demek sıvı kaybının olması demek. Vücudun su kaybettiği için idrarda lökosit cıkar. Aynı zamanda enfeksiyonun da bi belirtisi. Doktorun da dediği gibi bol bol su iç kontrole gidene kadar gittiğinde de sikayetlerini bildir tekrar test yapsın.su iç demesinin sebebi enfeksiyon görmesidir düşük bir enfeksiyon ise suyla gecebilir cünkü. Değerin düşük cok önemli bişey değildir hafif bi enfeksiyondur muhtemelen o zaman, ama suanda coğalmıs olabilir. Doktorunla görüşmende fayda var.