basakcn selam 🤗 önce gynolomexindi sanırım adı fitil kullandım. 1 ay sonra geçmemişti. Sonrasında da 2 kutu, kutular arası ara vermeden, azitro kullandım antibiyotik olarak. Zaten test sonucunda enfeksiyonun duyarlı olduğu antibiyotikler gösteriliyor. Ona göre vermişti doktorum. Fakat antibiyotiği kullandıktan sonra enfeksiyonun tamamen geçmesi 1 aylık bir süreyi buldu.