Melike3777 Momof2child kız tatlı hastasıyım resmen hamıle kaldıgımdan berı cok sevıyorum ama doktorum fazla yeme dedide bugun zaten hıc bırsey yıyemıyorum canım hıc ıstemıyor aç kaldım resmen neysekı eşim gelsin direk hastaneye gıdıcem
Momof2child Melike3777 ben hamilelkden once tatli hastasydm Pastalar cikolatalar.simdi tik yok yani markete girince tatli reyonuna bakamaz oldm
edamlaguzel Melike3777 Melike3777 benim de 2 gün gecikti kuzum pazara kadar bekliyim dedim kendime😂 inşallah hamişimdir yarın sabaha kadar olmazsam yapıcam inşallah🤲🏻
Civcivim_34 edamlaguzel adet olucakmışsın gibi oluyor zaten belirtiler hep aynı inşallah hamilesindir ne kadarlık evlisin
Nurr edamlaguzel iki gebeliğim de 6.gun geçmişti yaptım ikisinde de hemen çizgi koyu şekilde çıktı bitane kimyasal gebelik geçirmiştim onu 3 gün geçmişti adetim öyle yaptım oda hafif pembe cikmisti rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin 🌸
Mlsldy 2.gün geçmişti yaptığımda silik çizgi yok gibiydi yani bi tek ben görebilmiştim 🙈 bekledikten sonra biraz belirginleşti kan testi verdim o gün içinde bhcg 72 çıkmıştı🌸 umarım güzel haberler alırsın😊
Mutter Düşen bir bebeğim oldu o zaman 6 gün önceden bakmıstım görmüştüm simdi yine 6 günüm var bakmadım ama görmem diye kırkuyorum😀
Civcivim_34 edamlaguzel iyi bari daha taze gelinsin benim gibi inşallah hamilesindir canım allah gönlüne göre versin
Civcivim_34 edamlaguzel çok sevindim inşallah devam eder rabbim isteyen herkese nasip etsin ne zaman gideceksin bi daha
edamlaguzel Civcivim_34 bugün verdim kan canım salı giderim belki doktorla daha konuşmadım, Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş koymasın Allah’ım