Belirsiz aslında hiç belirti yaşamadım mide bulantım bile 7. Haftadan sonra başladı. Korunmayı yenı bırakmıştım bebek ıstıyorduk o ay cam sılerken ciddi bi agrı girdi rahmime dedim kesin hamıle kaldım ve bişey oldu kendimi çok zorlamıştım test yaptım sonuç pozitif çıktı. Ve 1 hafta sonra kanamam başladı 3. Aya kadar devam etti o cam sildiğim günki ağrıdan anlamıştım kanama alanı oluşmuş agır iş yapmaktan doktorum öyle demişti . Bende belirtiler çok geç başladı kusmam bile olmadı normalde kız bebekte olur derler. Ama herkeste farklı çıkıyor belırtıler.