Doktorlar bir oran veriyor ya ikili test sonucunda o kaçtı acaba bende dün sonuçları aldım 1/380 dedi doktor yani benimle aynı değere sahip 380 gebeden birtanesi down sendromu dedi doktor ama bu oran gayet normalmiş bana 1/100 olana kadar normal sayılabilir ileri taramalarla sonuç alınır dedi ve benim doktorum çok iyi bana hiç bir test Allah vergisinin önüne geçemez dedi kesin denip sağlıklı doğan bor çok bebek var sen bir kaç yere daha göster sonuçları gereken herşeyi yaptır yine sen bilirsin ama içinden geleni yap bak bebeginden vazgeçmeyin sağlıkla kucağına alan ne kadar çok insan var