iremtzn bak canım ablamın çocuğuna da aynı şeyi söylediler ve Şuan çocuk çok sağlıklı yanılıyorlar inanma canım üzme kendini amniyo denilen testide yapma sakın bebek ondan sonra düşüyor dua et sadece Emin’im Bişey yoktur banada aynı şeyi söylediler ben yaptırmadım çevremde çok sordum hemen hemen herkese aynı şeyi söylüyorlar herkez de doğuruyor çokta sağlıklı bebekler oluyor sende canını sıkma yaptirma 🙏🏻