Dün ikili taramamızın sonucunu aldık tıp fakültesinde yaptırmıştık. Fakat down sendromu riski olduğu amniyosentez yaptırmamızı ya da kan verip Ankara’ya göndermemizi istediler. Amniyosentez yaptırmak hiç istemiyorum düşük riski oluyormuş sizce ne yapayım tecrübeli anneler dünden beri morale ihtiyacım var 😔