Uzunyolculugumuz eminercp bem bey hekime gidiyorum canım son ayıöa girdim doğum ücreti ilk doğum 2500
Esrayldz Merhaba bende yeni gitmeye başladım Sedat Beye hastane biraz eski olduğu için kararsızım ve sedat bey hikayelerinde paylaşıyor hep sezeryan oluyor yani sanırım öyle çünkü bayanlar saç baş gayet düzgün ve yatar vaziyette bebişlerde tertemiz 😄 Ben normal istiyorum belimdeki fıtıklarıma rağmen 🤭
Tazeanneci54 Vallahi kızlar ben ilk doğumumuda doğumevinde yaptım ve şuan gebeliğimin başından beri doğum evine gidiyorum doktorumdan çokta memnunum. Hiç çekinmeden soru sorabiliyorum ve muayne esnasında gayet neşeli sphbet ediyoruz. Doktorum Meryem Kumbaşlı
sessizfirtina Tazeanneci54 ben de onun hastasıyım . Randevu alamadığımda bile sabah erken gidince aralarda hep aldı. İşini biliyor, düzgün yapıyor ve sallamıyor.. evet çok yoğun ama kısacık zamanda insanın tüm sorularını yanıtlıyor. Yakında özele geçeceğini duydum çok teklif varmış. Gitmeden doğurtsa beni keşke😔
Miniktavsan Merhaba, bende Konak hastanesinde Ertan beye gidiyorum. Çok memnunum, tavsiye üzerine başlamıştım bende, şuan 34+4. Haftamdayım, doğum ücreti sorduğumda 2.500₺ içeresinde foto cekimi, oda yatış ve kapı süsü de dahil demişlerdi.
ZZeynep3 eminercp arkadaşım beyhekimde doğum yaptı. Eşi sendikaya üye oldu doğum 1.800e geldi. Eşi memur, sadece memurlara mı özel bilmiyorum, araştırın bi isterseniz
oznurckose ZZeynep3 bende beyhekimde yapacağım ilk doğumum sezeryan ve normal doğuma ikisinede 2500 dediler eğer zam gelmezse
Ylcnbsr Merhaba bende sakaryadayım konakta remzi erene gidiyorum 115 hastane muayenesi çokta memnunum tavsiye üzerine gitmiştim zaten doğum evine de Allah zorunda kalmadıkça düşürmesin...
Fadik54 Beni de doğum evine yolladılar, gitmedim. Hendek devlet hastanesinde yapacağım pazartesi, suni sancı ile. Doktorum Muhammed bey
zeyata eminercp merhaba Sakarya’da yaşıyorum Doğum evi ya da devlet hastanesinde Doğum yapan arkadaşlarım çok pişman özel hastaneleri araştırabilirsiniz ben Metin Mutlu’ya gidiyorum özel Muayenehanesi var 200 lira muayene ücreti 1 ay verip 1 ay vermiyorsunuz ben Aydan aya gidiyorum, 3 tane hastanede Doğum yaptırıyor doktorum ben evime yakın olan Beyhekim hastanesini seçtim bu hastanede Doğum yapan arkadaşlarım memnun olduğunu söyledi eşimi Doğuma da alacaklar 2000 gibi bir ücreti vardı daha Doğum yapmadım ama bakalım özel tek kişilik oda veriyorlarmış suda Doğum da var bu hastanede ben devlette doğurmam şahsen 🤷🏻♀️
Mineoguz123 zeyata bende Metin beye gidiyorum canım ama bu kadar bilgiyi şuan senden öğrendim daha henüz bunları konuşmadık ☺️ Bende çok memnunum
oznurckose Merve2253 ilk doğum mu acaba sizinde, bnm ilk doğumum 2500 demişlerdi haftaya kontrolüm var gidince sorarım tekrardan
esena13 Merve2253 canım bende eğitim araştırmadan aldım randevu perinatolojiye Pazartesi günü randevum gidince direk ultrasona mı alıyor kan verirken aç olmak gerekiyor mu