Tazeanneci54 ben de onun hastasıyım . Randevu alamadığımda bile sabah erken gidince aralarda hep aldı. İşini biliyor, düzgün yapıyor ve sallamıyor.. evet çok yoğun ama kısacık zamanda insanın tüm sorularını yanıtlıyor. Yakında özele geçeceğini duydum çok teklif varmış. Gitmeden doğurtsa beni keşke😔