Merhaba güzel anneler. size bir sorum olacaktı, aranızda sakaryada olup doğum yapan varmı? hangi hastane ve hangi doktora gittiniz? Eğer özele gittiyseniz ne kadar ücret ödediniz? Burada doğum evi var devlet olarak ama ben oraya gitmeye korkuyorum. Doktorlar pek iyi davranmıyor