38 haftalığım bende ne kasılma ne açılma ne sancı ne başka birşey yok gibi sadece bebeğimin hareketliliği var doğuma dair hiçbir şey yok hamileliğin başından beri kalça ağrısı yaşadığımda bile yürüyüş yaptım hiç sakınmadım iş yaptım indim çıktım ama yokk artık sabrımda kalmadı bian önce hayırlısıyla artık gelsin istiyorum