Svl_17 Ben ilk 3 ay 11 kilo verdim çok fazla kusuyordum verdiğim kiloyuda aldım şimdi 5kilom kaldı o arada batıkentteki devlet hastanesindeydim 34. Haftamda doğumhane de yer olmazsa alamıyoruz dediler ben başladım hastane arayışına girişmeye sincandaki koru sonra ortadoğu hastanesine baktım bir yandan da içim rahat değildi özel istemiyordum normal doğum olmaz diye o arada buradaki hamişlersen birisi sani ulusta özlem gündüz hocayı önermişti bende son umut dedim aldım randevumu olmasaydı koruya karar vermiştim çünkü sezeryanla normal doğuma fark almayan tek özel hastane araştırdıklarım arasında...ilk muayene süper geçmişti özel hastane gibi özel ilgileniyorlar randevu saatımden hep önce girdim doktorum çok şekerdi hatta yarın tekrar kontrolum var gidecğim..hastanedekilerin tavrı sana bağlı uyumlu sakindim ben o yüzden ilgi alakaları süperdi şiddetle tavsiye ediyorum yani...hareketliydim son aya kadar evimi hep ben temizledim her gün yürüyüş yaptım bide bol bol bol su içtim ben o yüzden şişkinliğim son güne kadar olmadı hatta beni son gün gören senin daha 2haftan var diyordu içini ferah tut Rabbine bırak canım kimsenin doğumu birbirine benzemiyor ben o kadar çok okudum araştırdım ki her şey farkliydı umarım yardımcı olmuşumdur sağlıkla al inşallah bebişini