Svl_17 MeyrAli tesekkür ederim canim bi konuşmak gerek demekki sizin doğumunuza da kendi doktorunuz mu girdi yoksa kim nöbetçi ise o doktor mu doğuma giriyo?
MerveOkk Seymas aynı durumdayız😓 ne sancı ne bişey. Ve giderek büyüyor şükür ama 4kiloyu geçip Normal olamamasından korkuyorum
MeyrAli MerveOkk canım benimde oldu bence çok takılma neyi çok istersen onunla sınav oluyorsun maalesef
MerveOkk Sibelylmz çok fazla kesi olur sezaryenden farkı kalmaz hemen ayağa kalkabilir miyim diye korkuyorum açıkçası bide ilk doğumum tecrübesizim. Bide iri bebekte çıkarken omuz takılması olabilir diyorlar 🤷🏻♀️Seymas
SemaCoskun EdanurSalam bol bol yürüyüş yapın, merdiven inip çıkın ve yer silin ama egilerek çok faydası oluyor ayrıca sıcak duş. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
MerveOkk Seymas ben de şuan 39. Haftama girdim 3700 dedi pztsi günü. Kullandığım tek ilaç kramplar için magnezyum kalsiyum. Extra aldığım vitamin yok kan hapı yok. Bakalım neler olacak çok tedirginim
MeyrAli Seymas ben son güne kadar kullandım canım 4 kiloyla normal doğum yapanda var Sıkıntı yapma hiç her hafta balık yemeye çalış bide
Sibelylmz MerveOkk alakası yoktur korkma gerek yok çok fazla kesiginde olmuyor zaten korkmani gerektirmez Sezeryanla hiç kıyaslama hemen ayağa kalkıyorsun. Evet zor oluyor iri bebekte normal doğum ama sonucu harika bence ve vücut kendini yeniliyor