Kizimolsun 18 günlük bebeğim var aynı şeyleri ilk gün yaşadım eşimi yanımda bile özledim bidaha yalnız kalamicaz diye agladim bebek için ağladi mm herşeye ağladım yani çok hassasdim 10 gün en son annem korkmaya başladı 3 gün okunmaya gittim iç daralması için o oldu onunla herşey kesildi kendimi de çok okudum evde bakara suresi açıyorum sık sık iç daralmam ve ağlamam bitti hem bebeğim de sakinledi duydukça. Az zaman ver gün gün degisiyorlar bebekler alisacaksiniz birbirinize annesi🙏