Kızlar bende çok kötüyüm ya,,,, 😥Sabah kalkamıyorum ayağa mide bulantılarından, yesemde bişiler yine bulanıyor. Ve çok fazla da şişkinliğim var. Şuanki 8+3 haftalığım evde 15 aylık kızımda var. Kızınla bile ilgilenemiyorum 😞 Diğeri 4,5 yaşında kreşe gidiyor allahtan :/ fulll gün boyu bulantım var