Vitaminimm Kizimolsun aynen bende o zaman 5+4 oluyorum bakalım bu grup böyle kalırsa Çarşamba günü güzel haberlerle dönerim inşallah kızlar 🤗
hjertemami Kizimolsun yok Türkiye de her şekilde bakılırdı. Ben yurt dışında olduğumdan burda prosedür böyle canım
Mercimekannesi Ftmkya bende kız istiyorum allahım affetsin 🙈🙈 tüm çevremde erkek diyo ama yıllardır hep içimden benim kızım olur diye geçiyodu rabbim sağlıklısını versin 🙈 gaz problemim geçmediği gibi kabızlık basladı
Hilal0320 Mercimekannesi sıkıntılı çıksa gebelik sonlandırmayi düşünür müsünüz eğer düşünmüyorsanız gerek yok detaylı ultrason yaptirirsiniz
melegimibeklerken [bilinmeyen] 23 ağustos son adet tarihim😊 6+5 bugün duyduk hayatımdaki en güzel sesi ❤
melegimibeklerken Vitaminimm yaaaa çok güzel bi duyguymuş ağlattı beni o güzel kalp sesi bugün ❤ Size de nasip olsun 🙏🏼
Vitaminimm melegimibeklerken yaa siz böyle söyledikçe işim hepten kıpır kıpır oldu Tşk ederim inşallah bende duyarım çok heyecanlıyım 🤗🤗🙏🏼
Ftmkya Mercimekannesi evet gercekten mucize ben ikinciye gittiğimizde cok agladım kücücük bir noktadan sonra ellerini ayaklarını görünce cok kötü olmustum
melegimibeklerken Mercimekannesi hem de nasıl ağladım ben çok bekledim, 3 kez düşük yaptım ve hiç birinde kalbi atmadı😞 Bu 4.hamileliğim Allah çok büyük ki yaşattı bana bugün o sesi. Ağlamamak imkansızdı o yüzden ❤
melegimibeklerken Vitaminimm inşAllah siz de duyarsınız mercimek kadarmış daha ama o kadar güçlü ki kalbi ❤
SeldaEroglu Vitaminimm momysss dogumun normal mi sezeryan mi sutun daha inmemiştir belki bebegin emmesi kuvvetlimi
Gozdebute Merhaba kızlar🤗Bende 29 yaşımdayım. 7+5 mayıs annesi olucam inş 23 mayıs görünüo şimdilik ilk hamileliğim çok şükür bulantım yok ama çok gazım var. Gaz için önerebileceğiniz bir şey var mı?
Mirosum19 Gozdebute Minigim24 zaten bebişi gördüğün an herşeyin bittiği an oluyo iyileşiyosun o an kalkmak sıkıntı evet o kesin olcak iki büklüm yavaş yavaş yürüyorsun anca ama yürüdükce gercekten daha hızlı toparlanıyosun bunu herkes söylüyor Allah senide bi an önce eski sağlığına kavuştursun canım bebişinle mutlu günler gecmiş olsun tekrar
Vitaminimm melegimibeklerken inşallah bu kez kavuşursun bebeğine canım 🙏🏼 Hepimiz sağ Salim alalım inşallah kucaklarımıza 🙏🏼🙏🏼
Mercimekannesi melegimibeklerken Rabbim cok büyük ondan umut kesilmez inşallah saglıklı bi şekilde hepimiz kucağımıza alıcaz yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻❤🤰🏽