Ruh_123 rukiye-02 Benimkide gazdan ölüyo resmen çıkaramıyo çıkaramayınca kendini kıpkırmızı yapıyo. Biogai gaz damlası aldım veriyom. Geçen gün kuzenim geldi karnını ovdu bebeğim baya gaz çıkardı kaka yaptı. Bende öyle yapmaya çalışıyorum. Birde dedi kasıklarını ve ayakların altını zeytinyağıyla ov dedi rahatlar benimki rahatlıyo sizde deneyin isterseniz
rukiye-02 Ruh_123 dün keşfettim bende zeytinyağı ile ovmayı biraz da olsa rahatladı ama kasık ve ayaklarını bilmiyordum bugün de bunları öğrenmiş oldum 🤩 ya benim kız da aynı kıp kırmızı oluyor kendini baya kasıyo yazık yavrum ne kadar acı çekti
Ruh_123 rukiye-02 Ben duştan sonra kızımın tüm vücudunu zeytinyağı ile ovuyom ama kuzenim dediğinden beri kasıkları ve ayak altlarını daha fazla yapıyom rahatlıyor. Ama damlada iyi bir damla eczaneden alın 70 liraya
Ruh_123 rukiye-02 şimdi duş aldırdım zeytinyağı ile ovdum uyuttum. Günlerimiz aynı Instagram hesabınız varsa yazın eklim belki yardımcı oluruz birbirimize
MuhammetinMelisi Fatos0277 vala ben öyle duydum artık doktorlar yıkama diyormuş birde araştırdım yikanmamasi lazım yazıyor internette de
Fatos0277 MuhammetinMelisi bilmiyorum ben yurt dışında doğum yaptım vede hergün yıkamam gerektiğini söylediler
zelis63 Bur_Ser Türkiye’yi bilmiyorm ben yurtdışında yaşıyorum ilk gün yıkamıyolar o ilk su hep vitamın olduğu için 2. Gün yıkanıyor 3 gün kalıyorsun hastanede bebeğin nasıl yıkandıgını tutulması gerektiğini öğretiyolar hatta
Arifeyenianene MuhammetinMelisi kırkı çıkana kadar hergün yikanirsa çocuk çabuk toparlanır göbeği de çabuk düşer ama kuru tutulması lazım. Hatta bi Dr ablama kış çocuğunu soğuk diye bir gün arayla dayikayabilirsiniz demis
MuhammetinMelisi Arifeyenianene teyzem yeno doğum yaptı köy usulü galiba göbek düşene kadar yikamadi sonra hergun öğlen 12 olmadan yıkadı bende araştırdım işte yikamayin göbek düşüne kadar yazıyor oda kuru olmazsa düşmez diye herhalde
Buse62 Bur_Ser yıkamıyolar beyaz tabaka var bebek dogdugunda cildinde o tabaka onu koruyor çogu hastane yıkamıyor
NERDOGDU İlk 24 saat yıkanması iyi değil. Derisindeki kremsi tabakayı derisinin emmesi bebek açısından çok faydalı. Devlet hastanelirinde yıkanmıyor. Ama özelleri bilmiyorum. Özele gidiyorsanız bir sorun yıkıyorlarsa sadece silmelerini isteyin.