Hastanede yıkamıyorlar . artık yıkanmıyor çalıştığım hastanede son 3 yıldır hiç bir bebek yıkanmadı . taburcu olup eve geçtiğinizde bebeği göbek bağına dikkat ederek yıkayabilirsiniz . daha sonra göbek bağının kuruduğundan emin olun . nemli kalmasın. Eczaneden göbek bakım seti alıp her gün göbek bağı enfeksiyon kapmasın diye temizleyebilirsiniz . hem daha çabuk düşmesini sağlıyor . bilginiz olsun 😊🌸