Ruqeyyam_2018 Bur_Ser hayır canım yıkanmıyor siliniyorr. Bizde Azerbaycanda yani bizim tarafda bebeyin 10 gününde yıkıyoruzzz
Esra_benzek Bur_Ser yıkanmaması gerekiyor ama bazı hastaneler hala eskisi gibi yıkıyor. Bebek doğduğunda dışında bulunan sarı veya beyaz krem gibi bi yapı oluyorya verniks kazeoza adı onun bebeğe birçok faydası var o yüzden yıkanmaması gerekiyor.
Bsecill Bur_Ser durum hastaneye göre değişebilir ben eşimi tembihledim sakın çocuğu yıkatma mama verdirme diye zaten kendimde konuşurum ama eşimde takipte olsun