nejvavin bizde 39 dayız. 4 cm açılmam varmış, ama değerli bi sancı çekmedim 😅 bekliyoruz bizde. Dün doktorum yarın doğurursun dedi ama bebeğim kafasını yerleştirememiş daha. Belirti de yok gibi bişey ya. Arada minik belim ağrıyor o kadar. Eğer gelmezse haftaya yatışım yapılacak 🙃