nejvavin Semanuryvz ay maşallah ben de olurum herhalde 9 aralık dedi en son doktorum o zamana kadar beklerim dedi
nejvavin tugbadm sadece sancı fazla oldu bildim ama doğum sancısı olmadığını çünkü kemiklerim ayrılıyordu hani bir topu eline alır sıkar bırakırsın ya öyle oluyordu
nejvavin DamlaDeniz nasip demekki ikinizinde sağlığı açısından hangisi uygunsa o olsun 🤲🏻 Ben de her sezeryan olabilirim diye bekliyorum çünkü son an da herşey değişebilir
nejvavin Skn23 aynen öyle çünkü herkesin serüveni farklı 🙈 sağlıkla alalım da kucaklarımıza nasıl olduğu ne şekilde olduğu önemli değil
Skn23 nejvavin aynen öyle canım en hayırlı ne zaman ne şekilde olacaksa öyle olsun inşallah 🙏🏻 Rabbim bi çırpıda kurtarsın hepimizi kolaylık versin🙏🏻 Sağlıcakla gelsinler ♥️
tugbadm nejvavin benim de öyle bugün canım rahmimin iç kemiği sızlıyor sürekli ve bugün aşırı baskı var
Gulfem07 nejvavin Allah ım ne kadar güzel ya resmen imreniyorum.Benim daha 32.hafta kasilmarim çok , agrım oluyor bebek baş aşağı dönmüş.
nejvavin DamlaDeniz nstde sancım çıkmadı sancım yok zaten gece olmuştu ama doğum sancısı olmadığını biliyordum