nejvavin 👋 merhaba 39.haftadayım ama hiçbir belirtim yok normal yapmak istiyorum,bundan sonra belirtler başlayabilir mi ?
Benimcanimoglum_55 nejvavin 39+1 im gelmeye hiç niyeti yok çarşamba günü 40 hafta doluyor gelmezse yatırım yapilcak normal çok istiyorum ama insallah gelir ..
ilknur11 nejvavin benimde 39+1 Ama bende de iyle sancı gibi belirtiler yok eğer 40 olupta hala doğmazsa 1 hafta daha bekleriz dedi doktor onda da gelmezse suni vericez dedi
Prens12_annesi nejvavin benim oglum daha dönmemiş kafası yukarda yürüyüş yapıyorum ev temizliyorum ama dönmüyo🤷♀️38+4 günlük doktor bir hafta daha bekleyelim dedi olmassa belki sezeryan 🙄şuan biraz Sancım var ama gelip gidiyo bakalım rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin 🤲🤲
Esramazan57 nejvavin ben de 40 haftayı bugün doldurdum ama belirti falan yok bugün doktora gittim ya suni sancı ya da sezeryan dedi normal olsun çok istiyorum ama o kadar sunisancı yı çekip bi de sezeryana dönerse diye korkuyorum iki arada kaldım kendi sancılarım bi türlü gelmiyor 😞 ne yapabilirim acaba 😞😞
Cemre12 Benimcanimoglum_55 bebeğiniz kanala yerleşti mi peki 39. Hafta karar verecek benim de doktorum 1 cm açıklığım var hala ilerleme olmazsa sezeryan diyor ve normal istiyordum
nejvavin Benimcanimoglum_55 inşallah ben de yeni girdim 39.haftaya Ama sanki hamileliğin son haftasında değilim o derece iyiyim
Esra29 Benimcanimoglum_55 bnimde ilk dogumda yatsim yapilcakti yatstan bigun once kndi dogdu hmde kndi sancimla bir saat surmedi insallh sag salim kolay bir dogum olur hakkimizda😊😊👍
nejvavin ilknur11 yaa ben nedense beklemek istemiyorum artık :( sırf özele gitmedim sezeryan yapmasınlar diye ama şehir hastaneleri de 40+5 e kadar bekliyor sezeryanı en son düşünüyorlar , şimdi de diyorum kimsezeryan olsaydım ne güzel bitmişti 😣
ilknur11 nejvavin Ben de sezeryan düşünmüyorum o kadar dayandım herhalde 10 10-15 gün dayanırım ama inşallah beklemez o kadar hayırlısıyla doğsunlar da sağlıkla
nejvavin Prens12_annesi makat gelişi olnca sezeryan oluyor genelde , çünkü benim 32. Haftada öyleydi dönmezse sezeryan olur dedi doktorum ama 2 hafta sonra döndü
Prens12_annesi nejvavin evet cnm makat geliş dedi ilk gebeligim bide 5 sene sonra gelen mucizem allaha şükür 🤲riske atmak istemiyorum gönlüm normalden yana ama rabbim bilir 😊😊
nejvavin Prens12_annesi benim de ilk gebeliğim:) bence de eğer riskli bi durum söz konusuysa hiç diretmeye değmez kucağınıza sağ salim alın o yeterli gerisi önemli değil :)
nejvavin Esramazan57 adaçayı denediniz mi ? Bi deneyin , ama sancı işte açılma olsa en azından hareket edersiniz gerisi gelir ama sancı konusunda pek bilgim yok :( ama yine de tehlike atmayın sezeryansa sezeryan yeter ki sağlıkla gelsin 🤲🏻
nejvavin Esramazan57 bir de ahududu yaprağı çayı , ben de bugün adaçayına başladım hurma zaten günde 3.4 tane yiyorum yürüyüş yapıyorum ama yine de içerden ses seda yok ...