Miu14 Baklava ama ikisi birden büyüyecek iyiki hemen yapmışım diyeceksin 😊 arkadaşımın çocukları arasındalar 1.5yaş var ve şuan biri 6 biri 4buçuk yaşında imreniyorum şuan ona ☺️
Baklava Miu14 zorlugu olmasa bende imrenicem de 😅 Biraz buyusunler o zmaan bende imrenicem yine 😊 Şuan korkular daha cok 😊 Sezeryanimin ustunden 2 yil gecmedigi icin belki sıkıntı olabilir son aylarda. 2.dogdugunda 15 veya 16 aylik olucak Paşa 😅 ins o kadar bekler 😊 Hakkimizda hayirlisi ins 😊
Baklava Miu14 zorlugu olmasa bende imrenicem de 😅 Biraz buyusunler o zmaan bende imrenicem yine 😊 Şuan korkular daha cok 😊 Sezeryanimin ustunden 2 yil gecmedigi icin belki sıkıntı olabilir son aylarda. 2.dogdugunda 15 veya 16 aylik olucak Paşa 😅 ins o kadar bekler 😊 Hakkimizda hayirlisi ins 😊
Aysegul-29 Rmysa_29 benimde kuzum şubatta 5 yaş olacak ben şu an son 10 günüm oğluşum geliyor nasipse🙏🏻🙏🏻🙏🏻
[silindi] Miu14 ilk çocuğum şu an 1 yaş 10 aylık, nasipse ikinci çocuğumla araları tam 2 yaş bi hafta falan olacak, ilklerde korktum ama şimdi iyiki diyorum😊 beraber büyüyecekler, ve büyüdükten sonra bana daha iyi olucak😊
Sehertolga Benimde oğlum var şuan 9 haftalık hamileyim bebeğim doğduğunda oğlum tam 2 buçuk yaşında olacak isteyerek yaptım ideal olduğunu düşünüyorum 😊
Livamom busrasahinn bende 26 haftalığım oğlum olacak kızım da şuan 17 aylık.spiralle hamile kaldım plansız geldi minnoş oğlum😊😊😊
busrasahinn Livamom nasipleri varmış rabbim vermiş allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yaşım 24 daha yetebilecekmiyim korkusu hat safhada 🙈😂
Mervezumra EmineTavan ay yaniz degilmisim.cok sevindim.buna bende prezarvatifle hamile kaldim kizim suan 15 aylok ben 18 haftalok hamileyim Allah yardımcımız olsun
Yasemin19 busrasahinn korkuyorum tabi ama planlı olmadi zatn iyi düşünüyorum ikiz gibi büyürler en azından ikiside kız😊
Hiranurhilal Miu14 bende ayni sehi dusunuyordum gecen seneye kadar ama demekki Allah nasip etcekki icime bi bebek sevgisi ve ozlemi girdi simdi 8 yil aradan ve 2 kizimdan sonra birde oglum olcak nasipse 2 ile kalan ilerde keske 3 olsaydi diyor cevremde