Miu14 zorlugu olmasa bende imrenicem de 😅
Biraz buyusunler o zmaan bende imrenicem yine 😊
Şuan korkular daha cok 😊
Sezeryanimin ustunden 2 yil gecmedigi icin belki sıkıntı olabilir son aylarda.
2.dogdugunda 15 veya 16 aylik olucak Paşa 😅 ins o kadar bekler 😊
Hakkimizda hayirlisi ins 😊