busrasahinn Miu14 bende çalışmak istiyorum ama ara verseydim calisamicaktim tam ilk bebeğimi kreşe verince çalışmak istesem 28 yaşında oluyorum e çalışırsam 30 kusurde yeniden hamile kalmak büyütmek zor olurdu yani böyle avutuyorum kendimi 🙈😂😂
Miu14 busrasahinn aynen gerçekten Çok mantıklı düşünmüşsün canm bende eğer çalışmıyo olsaydım hemen yapardım kesinlikle 😃
Nurrrrr Miu14 Bende 2.gebeliğim İnsallah tahmini doğum 1 şubat 30+4 haftalık gebeyim oğlum var 28 aylık kardeşi doğduğu zaman aralarında tam 2,5 yaş olucak 🤷♀️🙈
Feyzzzz Miu14 benimde ikinci gebeliğim ama aralarında tam 2.5yaş olucak inşallah😊 cok fark olsun istemedim ben beraber büyüsünler gitsinler😂
Aysiiiecrinnur Kızım 2 bucuk yasinda 2. Bebegimse 11 haftalık Bebegim dogdugundan 1 ay sonra kizim 3 yaşında olacak nasip olursa 😊💎💕
Miu14 EdaKnn42 bende aralarındaki yaş kısa olsun isterdim ama nasip işte hayırlısı böyleymiş ☺️Allah sağ Salim kucağımıza almayı kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😌
EmineTavan Miu14 13 haftalık hamileyim oglum da 14 aylık 🤦♀️ dogdugunda aralarında 20 ay olacak.. İlaçla korunmama ragmen hamile kaldım 🤷♀️
Mervezumra EmineTavan ay yaniz degilmisim.cok sevindim.buna bende prezarvatifle hamile kaldim kizim suan 15 aylok ben 18 haftalok hamileyim Allah yardımcımız olsun
Hiranurhilal Miu14 3.cocuk olurmu😍iki kizimin arasi 3 bucuk yas ve masallah cokda iyi oldu tam zamani gibi 5 yasda cok ideal suan 3.bebegim ve kucuk olanla yas farki 8 olcak insallah.Ablalik yapcaklar
Miu14 Hiranurhilal olur olur neden olmasın ☺️3.ye cesaret edebilirmiyim bilmiyorum ☺️ Aslında etrafımdaki arkadaşlarım keşke üçüncüyüde yApsaydım diyorlar ama şuan bana 2.bile çok zor geliyor 😌
Baklava Miu14 10 aylik bi Paşamız var 12 Haftalık 2.ye hamileyim. Planlarda yoktu süpriz oldu 😊 ama iyi oldu bana kalsa ben yapmazdim.cok zor olucak ama ins saglikla dogsun.
Miu14 Baklava ama ikisi birden büyüyecek iyiki hemen yapmışım diyeceksin 😊 arkadaşımın çocukları arasındalar 1.5yaş var ve şuan biri 6 biri 4buçuk yaşında imreniyorum şuan ona ☺️
Hiranurhilal Miu14 bende ayni sehi dusunuyordum gecen seneye kadar ama demekki Allah nasip etcekki icime bi bebek sevgisi ve ozlemi girdi simdi 8 yil aradan ve 2 kizimdan sonra birde oglum olcak nasipse 2 ile kalan ilerde keske 3 olsaydi diyor cevremde