Zeynepreyyan Symnrdlkra bizim burda da öyle canım koskoca ilde tek devlet hastanesi var ilçelerde olan hastanelerde de doğumhane ameliyathaneye filan yok. Yataklı sağlık ocağı gibi . 7 tane kadın doğum doktoru var hastanede hepsinin kapısı dolu . Çoğu zaman randevu alınmıyor bile
Leyla9292 Symnrdlkra bende 36inci haftamdayım benimde öyle oluyor akıntı değil bildiğin su gibi geliyor bazen günde birkaç kez de oluyor ama öyle aşırı ve birden değil doktor iyi bir sorun yok dedi..ben yine bol su içmeye çalışıyorum.
Leyla9292 Symnrdlkra yok önceki gebeliğim in son ayları da aynı böyle oluyordu hayırlısı ile inşalla 12 aralıkta sezeryan olacam.
Gokcenur Symnrdlkra testi hastanede yapıyorlar Eczaneden alıp, alttan muayenede rahimden numune alıyor gebelik testi gibi birşey Ama doktorun Yapması lazım
Sebahatmrtk Benimde öyle sürekli sabahları yada günde 1 2 kere yuvarlak şekilde ıslaklık akıntı veya leke yok sadece su gibi doktor suyun iyi dedi ama sızıyor heralde bu arada bende 37 haftayım 🐥
Liyaayseltag Symnrdlkra senin randavu almana gerek yok direk acile git suyum sanki geliyo de hemen bakıyorlar benimde oldu geçen hemen acile aldılar meğer idrarimmis ama hissederdim dedim hissetmezsin dedi suyun olsa foş diye akar dedi doktor sen yinede git
Foto03 Symnrdlkra benimde aynı şekilde oldu ertesi gün randevum.vardi suyun değil akintin çoğalmış dedi hala o şekilde gidiyor 36+2 şuan