Symnrdlkra merhaba canım benimde 37. Haftamda böyle bişey geldi başıma 1 hafta boyunca sürekli sızıntı gibi olup iç çamaşırım sürekli yaşardı ben idrarımı yapıyorum veyada akıntı geliyor diye önemsemedim 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde doktor bebeğimin hiç suyunun kalmadığını ve kakasını bile yapmış olabileceğini söyledi acilen sezaryana aldılar beni ihmale gelmez bir an önce doktoruna görün bebeğim acil şifalar🙏💕