Symnrdlkra arkadaşlar dikkat edin, Sarıyer Etfal’de acilde alttan muayene oldum suyun geliyor dendi. Ben şok oldum çünkü öyle bi şikayetle gitmemiştim inanmadım beni doğumhaneye göndereceklerdi akıntıdır diye inat edince bir test olduğunda bahsettiler eczaneden alıp hastanede yapılıyor, tamam dedim yaptım testi ve su çıkmadı... 36+3üm durduk yere suni sancı ile doğum yaptırtacaklardı