Skn23 Esraygtf aynen ama hiçte belli olmaz ki😁 kimi 36 da doğuruyor kimi 41 de ya😁 hiçte bilemiyorsun ki😁
Beyzanurlina Skn23 36 da 3 kiloydu kuzum 37 olduk hareketlerde azalma vardı 2 gundur doktor yatış verdı nst takibi yapyoruz 🙏🏻😔
Skn23 Beyzanurlina kalp atışlarında yavaşlama varmı peki canım. Hareket azalması çok kişide oluyor bu haftalarda yeri daraldığı için çünkü
Memoss Skn23 37+5 teyiz şimdi doktordan geldik ne sanci var ne bisey doktor yakında doğum bekleme dedi 🙄haftaya çatı muayenemiz de var
Beyzanurlina Skn23 kalp atışları suyu va iyi duzenli sancımda yok kuzum nolur nolmaz dıe yatış verdi anlamadk 😔
Skn23 Beyzanurlina allah allah . Burda çok yazan var hareketlerinde azalma cidden herkeste oluyor ya bendede öyle yani neyse olsun 1 gece yatar çıkarsın canım olsun
Sedahatun Skn23 36+6yım ben. Geçen hafta kontrolde çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var. Bebek 2800. Yarın da terkrar kontrol var bakalım neler olmuş.
NesliCan1 Sedahatun 37 den sonra risk kalkıyor dedi doktorum benim sen başından beri karnım aşağıda çok şükür tamamlamışsınız Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻