Kızlar 36+5 dün kontrolüm vardı doktor plasente genç erken doğum bekleme 40 haftayı bekler geçer bile dedi😁
artık acaba doğurur muyum diye beklemiyorum 😁
sadece yemene çok dikkat et dedi bol ye dedi ince uzun bi bebek olacak dedi 😁 siz ne durumdasınız bebiş kilolarınız söyler misiniz 😁