Aras-Altay hamile olmadan bende çok olurdum su içmediğim zamanlar.. 10 haftalıkken acile gitmiştim MONUROL diye bi ilaç verdi gece yatmadan idrarını yap sonra büyük bi su bardağına tozu karıştır iç sabaha kdr idrarını tut demişti geçti ve 2,5 hafta sonra tekrar oldum sağlık ocağına yazdırmaya gittim (reçetesiz verilmiyor antibiotik olduğu için) kadın doğum yazsın ben yazamam dedi .. tekrar acile gittik yazdı sabahına geçti tabi bu ilaç 10 gün aralıkla içilmesi lazımmış ..