Merhaba bende hamileliğimin başından beri çekiyorum bu enfeksiyonu. Su an 32.haftadayım. Kullanmadığım antibiyotik fitil kalmadı. Doktorum bobrek ultrasonu istedi kum veya taş olursa oda tetikliyomus. Batırdım çok şükür bisey çıkmadı. Idrar tahlili ve kültür testi yaptirdim. Tahlilde yine enfeksiyon cikti. Tek kullanimlik suya karmalık ilac yazdı onu kullanıcam bakalım inşallah fayda eder