Valla açık ve net söyleyim kesinlikle kdnı evini tercih etmeni isterim. Ki yanı bence onlar bu teklifi yapmalı ya. Diğer türlü göçebe gbi oluyor. Senın ve eşinin Eşyalarını ne kadarını oraya taşıyacaksın etceksin. Kayınbaban varmıs ee eşinin erkek kardeşi varmış. Sen sonuçta emzirceksin etceksin . Belki sütyen gymek istemiyceksin ama onlar olunca mcbur takcan . Yada onların ayrı misafiri vardı onlar gelecek sen rahatmı olcan bebk rahat mı olcak. Kesinlikle kötülemek amaçlı değil. Allh razı olsun yine neler okuyorz burada ne insanlar var , aranızın cok iyi olması ile de alakalı değildir bu konu. Bak bnm kndı annem yok . Kayınvalıdem de sağolsun hıc o konuda benı yalnız bırakmadı herşeyimi yapar eder ama insan kndı evınde daha rahattr oda oyle der yanı. Herkesin kndı düzeni var. Bnm eve gelcek bakmak için. O böyle bize gel deseydi ben acıkca dırek yok sen gel derdim. Hem bebekte kndı evıne gelsin evine alışsın yanı . Bizimde aramzdan su sızmaz kaç sene oldu yanı ama halen yinede insan bi böle kndı evnde ki gbi olmuyor. En basiti gece tuvalete gtcen mesela ay acaba birini rahatsız edermiyim sessiz gidiyim vs diye ıkı kat daha dikkt ediyor.