la_tahzen [bilinmeyen] ne söyleyip gelmiyorum diyecem o da ayrı, rahat edemem diyorum, kimse yok, kendi odamı sana veririm diyor
deletedmom26 la_tahzen ne düşünceli kaynananız var bence sizi rahat ettirir benim kaynanam 5 dk mesafede oturuyo annem de başka bir şehirde annen gelsin sana baksın diyip duruyo her kaynana sizinki gibi anlayışlı ve düşünceli değil bence kıymetini bilin
BirsenDeniz la_tahzen demekki kayınvalideniz ilgili bir insan çağırıyor gel ilgilenirim diye ne mutlu 😀 siz daha iyi tanırsınız bizler tanımıyoruz ki bence ne desek boş rahat edip edemeyeceğinizi değilimi ama ben yatarak geçiriyorum hamileliğimi kayınvalidemin evinde kalıyorum ve evin aynı apartmanda tam 3 aydır benimle ilgileniyor fazla yüz göz olmadığınız sürece her yaptığını kafanıza takmadığınız sürece sorun yok
la_tahzen BirsenDeniz ilgisi hoşuma gidiyor ama tereddüt ediyorum, gelen giden olacak, bebek görmeye belki ilk günden gelecekler, kültürlerini tam olarak bilmiyorum, bakalım zaman 🙂
Zhrnc la_tahzen 😀 canım benim bende 5 aylık evli 4 aylık hamileyim kaynanamda bir kere kaldım bende deneyimsizim evleri dublex birsürü oda var ama yinede göze alamıyorum Sen yinede dene olmazsa annene gec
la_tahzen Zhrnc bazen diyorum gidip doğurayim bakayım rahat edemezsem bir hafta sonra dönerim, sonra o dikişlerle yola çıkılır mi diye düşünüyorum, kafamda deli sorular 🙂
BirsenDeniz la_tahzen o zaman en iyisi senin evine gelmesi az kalsın ne olacak bebek tatlı gelir bırakamaz bakarsın ☺ Zaten sende zor günleri atlatmış olursun en azından tabi insanın kendi evi gibi asla olamaz
BirsenDeniz Minedag aynen bende öyleyim bana bir zararı yok aynı evin içindeyiz 3 aydır fazla konuşmaz bile aynı evde ben oturma odasında uzanıyorum diye kendisi yatak odasında gider tv İzler
Zhrnc BirsenDeniz benim kaynanamda çok iyidir ama keşke konuşmasa 😀 O kadar çok konusuyoki başımın ağrıdıgını hissediyorum Ben konuşmayı seven biri değilim o aksine 5 kişilik konuşuyo Ama iyi kadın severim 🙂
la_tahzen SelinUzun biz gidince de üç gün kalıyoruz en fazla, şimdi bir iki ay kalmak zor olur benim için, ama önünde beni ne bekliyor kestiremiyorum
betulclk Canm sonuçta kaynananı tanıyorsundr rahat edemeyecrğini düşünüyosn kalma ona söylersn biraz benle kal diye kendini biraz topladıktan sonra yanında kimse kalamayacksa kaynananın yanına geç ama ilk zamnlar kendi evin daha rahat olur bende mecburiyttn 10 gün falan kalacm sonra da evime geçicem inşşalh Allahtan eşim yanımda 🤗
Zhrnc la_tahzen bak arkadaş çok iyi demiş Senin yanında kalsın sonra sen toparlayınca onun yanına gidersin daha rahat olur
Gunesimveben Bnmde ankarada bbm ve kardesimden baska kimse yok annem 6 ay once vefat etti kayinvalidem çalışiyor dukkani var.bna da dedi esimin tarafi gel istanbulda dogur biz sana bakariz kalabaligiz die.cok sukur esim bna birakti karari.en onmlisi de doguma kadar bi doktora gidip dogumu hic bilmedigim bi dr da yapmak istemddim hemde kayivalidem gorumcesi kayinvalidesi kayınpederim ve gorumcem fln hep birlikte yasiyor o donm icin kalabaligi gozum kesmedi. Bni dusuneni ankaraya beklerim dedm simdi kayinvalidem gelicek dogumda bn kendimi toparlayana kalsan yeter diorum ama o 40 cikana kadar duraym diyor. Genelde büyüklerimiz kendi duzenini bozmamak icin bize gel diolar. Bnce gitme zaten stresli bi olack en rahati kendi evin olur.iyiyken kotu olmak var çünkü
la_tahzen Gunesimveben ben de net bişey denediğimden hala soyliyor gel diye, en iyisi o gelsin diye ısrar edeyim
la_tahzen [bilinmeyen] seviyorum kaynanami, ufak kirginliklarim var tabi düğünden kalma ama ne zamana kadar kin tutacam. Bir düşüneyim iyice en iysiis
Gunesimveben la_tahzen aynen guzelce soyleyin ustelik doguma kadar bi doktora gidip dogumda doktorumu degistirmek istemiyorm zaten stres korku tedirginlik var bide hic bilmedigim bi doktorda dogum yaparsam daha da artar endiselerim diyin. Acikcasi bn doktorumu cok seviyorum kontrole gittigim dunler terapi gibi geliyor esimde bunu bildigi icin hic zorlamadi beni. Zaten esimde dogumda izne ayrilacak birlikte ogreniriz herseyi modundayiz