Bence gitme diyenler hic dogum yapmamış 😊kayinvaliden ilgili aranizda bi sorun da yokmus niye gtmeyeceksin kesinlikle git lohusalik cook zor çünkü bebegi biri tutsada yemek yesem.tuvalete gitsem banyo yapsam diye insanin ici gidiyor hele bide o uykusuzluk yokmu insanliktan cikiyorsun ne guzel dinlenir uyursun.ışte keske benim kayinvaldem de cagirsa