14 haftalık olduk bizde şükür. Ben yorgan, klozet kapağı, 2 adet 3lu havlu çorap, emzik, silikon mama doslugu, banyo seti, 0-3 3-6 6-9 aylık için 2 li zibin, uyku tulumu şimdilik bunları aldım. Bime gelmişti uygundu baya. İndirimde görünce unisex olanlardan alıyorum işte. Cinsiyete kız gibi dedi ama ben erken olduğu için pek güvenemiyorum. 2 yi düşünürsek ona da uygun olsun istiyorum o yüzden pembe ve maviden uzak durmaya çalışıyorum genelde ☺️. 7.aydan sonra karnım burnumda alışveriş yapabileceğimi düşünmüyorum. Çok zormuş bebek malzemeleri araştırmak, uygun ve sağlıklı olanı almak. Koca ev dizdim bu kadar zorlanmadım. Gereksiz birsey almak istemiyorum. Bebek arabasına ve oda alma konusuna da karar veremedik hala 😏