Bende 11+1güya erkege benzetti =) bakalım bu cuma 16haftalık olacak hayırlısı öncelık, esya almadım daha henuz ilk oglum var onun esyaları hep duruyor =) erkek olursa ordan devam ederız=) bakalım bana kız gibi gelıyor oglumda kız o anne dıo =)))) hayırlısını versın ama ınsan kız erkek farketmuyor aadece belırlı olsın dıo=)