Bende ikiz gebeyim masraflar iki katı olacağından uygun fiyatlı şeyler görünce alıyorm bezle ıslak mendil aldmm şimdilik birkaç bişe daha var aklımda bakalım. Bnm normalde mayıs doğumum ama ikiz old için nisana kayıyor 30. Haftalarda da çok ağırlaşılıyormş anca tamamlarım heralde