Edirefp canım ben 6 haftalığım şimdiden 3 kg aldım 🙈🙈🙈 bende demin yazdım forma bu kg olayı herkeste bir dert sanırsam ama diyetisyen ve spor en iyisi gibi görünüyor sayfadaki çoğu arkadaşımızda diyetisyene gitmemi söyledi bence dinlemek lazım 😉 inşallah çok yükselmeden hamileliklerimizi tamamlarız 😊