Edirefp bence diyetisyene gidin çünkü bende gitmeden önce hamurişi yemiyordum ekmek yemiyordum tatlı yemiyordum kendimce sağlıklı beslendiğimi düşünüyordum. Ama aslında bu yemek olayı çok farklı kahvaltının saati öğle yemeğiyle arasında ara öğün yemek. Ara öğün atlamamak yemeklerde ne yenmeli bunları öğrendim. Aslında diyet değil sağlıklı beslenme bu işte. Sabahları kalkardım 2 yumurta yerdim ohhh derdim bebeğe protein , kaşar yerdim kilo alsın diye ama meğerse hep gereksiz fazla yemişim. 23 haftalıktım gittiğimde 500 gram almıştım sadace ama yinede gittim çünkü bundan sonrası asıl kilo alınıyormuş. Bence sizde gidin devlet hastanesinde bile var