Senam Ozgulyuksel ilk aylarda hastahaneden çıkamadım serumsuz bir gün kalamadım evet hiç bişey yiyemiyordum ama şu an öyle bi iştahım var ki dakika başı acıkıyormuş gibi yiyorum ama halla 55 kilodayım.
GizemArga Bende 17 haftalığım 5kilo aldım hiç midem bulanmadı ilk haftalarda o kadar da dikkat ediyorum ama alıyorum moralim bozuluyor 😔
Merylu Edirefp canım bende 19 haftadayım 7 kilo almışım boyum 171 kilom hamile kalmadan önce 48 di şimdi 55 kilo oldum zayıf hamile kaldıgım için kilo almamın normal oldugunu söyledi doktor
Edirefp Ozgulyuksel ben 76 ile hamile kaldım boyum 174 heralde 18 20 kiloyla kapatıcam hamileliği. Hergün sabah aksam 25 er dakikadan 50 dk yürüyorum dikkatte ediyorum ama bünye sanırım 😞
Dilek23 Edirefp 17+5 7 kilo aldım bende. Doktorum her aya bir kilo almanın sağlıklı olduğunu söylüyor fakat inanılmaz bir iştah açılması yaşadım 3 ayın bitinde😞
Edirefp Dilek23 bende aynen hiç kusma bulantı yaşamadım. Her ay 1 kilo ideal ama bizimki 1 kiloyu geçiyor işte 😞 diyetisyene gidicem ben bu hafta. Siz kaç kiloyla hamile kaldınız ?
Dilek23 Edirefp 54 kilo ile kaldım,şimdi 61 kilo oldum.sadece karnımdan aldım çok şükür. Ben diyetisyen öncesi yürüyüşe başladım. Bakalım işe yarayacakmı?