Bernadmrk Oyku10- evet bende baya ayırt etmeye başladım pıt pıt hıçkırıkları tekmeyle ayırıyoruz artık 🥰
Bernadmrk Nilay35 grip sormayın yaa bizde yeni atlattık ortalık fena kimseyle tokalaşmayın öpüşmeyin anında geçiyor valla 😊
Nilay35 Bernadmrk cnm valla tek ilacı dinlenmek calisiyorum sigortam olmadigi icin raporda alamiorum yoksa barya 2 gunde toplarm kendimi
Bernadmrk Gktrkzbn2020 bel ağrısı hepimizin sorunu galiba azıcık evde iş yapayım o akşam ölüyorum ya ☹️
Bernadmrk ant2602 biz 1 kiloyu geçtik canım en son kontrolümüz 2 hafta önceydi 1 kiloyduk şimdi geçtik 😊 benimkide öyle çok kıpırdıyo ya yoruluyorum bazen canım yanıyo inanın bu çocuklar napıyo içerde acaba 🥰
Bernadmrk Crescent96 evet canım bende öyleyim hatta bazen karnıma bakınca oynamasını çok net görebiliyorum benim vurduğum yere geliyor oda vuruyo böyle değişik oyunumuz var 🥰
Bernadmrk Ftsss benimki son kontrolde dönmüş doğum pozisyonundaydı canım artık geri yukarı mı dönüyor anlamadım iki gündür eğilip kalkarken canım çıkıyor resmen sanki içimde birşey yırtılıyor yanıyo ☹️
Ftsss Bernadmrk bu aylarda normal dönmesi hatta 28 haftada doğum olsa duramazsın belini yastıkla destekle hatta bazen dönüp hareket edemez kasığına tekme bile atar benim doktorum kanlı bişe suyun gelmedikçe korkma dedi içini ferah tut bence bol bol uzan yürüyüş yap bol su iç erken Doğumu engeller
Bernadmrk Seselif al bendende o kadar sağ alt tarafta kasığımın orda sanki tırnaklarıyla yırtıyor orayı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ftsss Lamiaah bazı bebekler çok hareketli olmaz 30 dan sonra daha net hissedersin uslu bi Bebek olcak annesi 🥰
Canan1bozkurt Blady canım bende aynı haftalarda karnımda sertleşme ve toplanma oluyodu doktora gittim . Nst de sancim cıktı erken doğum riskim olduğunu söyledi. Hap ve magnezyum verdi engellemek için
Bernadmrk Canan1bozkurt toplanma dediğiniz nasıl oluyor tam olarak ne hissediyorsunuz o zaman ağrı mı
Bernadmrk Ftsss yürüyüş yaptığımda ağrı oluyor karnımda sevmiyor nedense ☹️ ben çok hareketli biriyim normalde dışarı çıkmasam bile evde sürekli ayakta hareket ediyorum ama sevmiyor bebek bunu hemen kasıklarımda ağrı oluyor oturunca sorun yok ☹️ bende anlamadım neden böyle
Canan1bozkurt Bernadmrk Tek bir noktada sertlesiyo o an nefes alamiyorum hafif bir ağrı oluyo saniyelik suruyo tabi snra geri yumusuyor
Ftsss Bernadmrk bende yürüyünce karnımın ortası acırdı doktor uzan diodu ama seninki farklı sanırım bi doktoruna danış canım
17022020 Tutu_ali_vefa canım aynı bizim hıçkırığımızdaki snler gibi belli aralıklarla 2 sn de bir mesela pıt pıt ediyor 🙈
Bernadmrk Duharabia bencede 😊 ilk başta çok hızlıydı Bi anda 6 ay geldi artık durdu sanki zaman 🤦🏻♀️