Bernadmrk ben de yarın gebeliğimin 28. Haftasına giricem inşallah, beklenen doğum tarihim 17 şubat. Kasık ağrısı bende de oluyor, sanırım başıyla baskı yapıyor. Alışverişlerinizi bitirdiniz mi? Benim daha eksiklerim var. Bir de lohusa geceliği bakıyorum da kışa denk geliyor ya doğum, kalın bişeyler arıyorum ama hep ince gecelikler