Bernadmrk 29+1den selam kızlar aynı haftada olanlar bakabilir mi napıyo Bebişler 😍 bizim bu haftaya özel değişik kasık batmamız var sizin bu haftadaki şikayetleriniz neler 🤔
Oyku10- Bernadmrk benimde 29+6 🥰 çok hantallaştım çok ağırlaştım ama arttık bebeğimin hareketlerini hıçkırıklarını net olarak hissedebiliyorum 🙂
ant2602 Bernadmrk 27 günlük olduk tam. Bazen sabah 5 gibi bazen en umulmayacak zamanlarda hareket ediyor. Kontrol vardı doktor bile çok hareketli olduğunu söyledi. Kıyaslama yapmak için değil ama bebişlerinizin kiloları kaç oldu.
Tutu_ali_vefa Oyku10- merhaba ben de 27 haftalıgım bebeğim cok hareketli maşallah, acaba hıckırıkları nasıl ayırt ediyorsunuz benım ılk gebeliğin ve anlayamıyorum
Bernadmrk Oyku10- evet bende baya ayırt etmeye başladım pıt pıt hıçkırıkları tekmeyle ayırıyoruz artık 🥰
Oyku10- Tutu_ali_vefa ardı ardına seyirme gibi canım hafif vuruyomus gibi anlarsın zaten arka arkaya geliyo zaten 🙂
ant2602 Tutu_ali_vefa vallaha çok emin değilim ama aynı yerde Ardı ardına olunca hıçkırık oluyormuş. Bende bir iki defa oldu
Tutu_ali_vefa Oyku10- 🥰cok tesekkurler seyırme tekme balık gıbı süzülme hepsı var ama hangısı hıckırık anlayamıyorum bundan. Sonra daha dıkkatlı dınlyecem tesekkurler
Bernadmrk Nilay35 grip sormayın yaa bizde yeni atlattık ortalık fena kimseyle tokalaşmayın öpüşmeyin anında geçiyor valla 😊
Bernadmrk ant2602 biz 1 kiloyu geçtik canım en son kontrolümüz 2 hafta önceydi 1 kiloyduk şimdi geçtik 😊 benimkide öyle çok kıpırdıyo ya yoruluyorum bazen canım yanıyo inanın bu çocuklar napıyo içerde acaba 🥰
17022020 Tutu_ali_vefa canım aynı bizim hıçkırığımızdaki snler gibi belli aralıklarla 2 sn de bir mesela pıt pıt ediyor 🙈
Crescent96 28 haftadayız bizde ve çok oynak bir oğlum var 😄 Sağolsun hiç rahat vermiyor sağdan ayrı soldan ayrı vuruyor. Hıçkırıkları hafif vuruyor gibi art arta olduğunda anlıyorum hatta çok gülüyorum mükemmel duygular yaşatıyorlar bizlere 💕
Bernadmrk Crescent96 evet canım bende öyleyim hatta bazen karnıma bakınca oynamasını çok net görebiliyorum benim vurduğum yere geliyor oda vuruyo böyle değişik oyunumuz var 🥰
Ftsss Bernadmrk 29+1 aynen kasık batması oldu meğer bebeğim dönememiş hemen uzandım ayaklarımı kaldırdım rahatladım onun dışında bel ağrısı sık tuvalete çıkma sıkışık
Bernadmrk Ftsss benimki son kontrolde dönmüş doğum pozisyonundaydı canım artık geri yukarı mı dönüyor anlamadım iki gündür eğilip kalkarken canım çıkıyor resmen sanki içimde birşey yırtılıyor yanıyo ☹️
Seselif Bernadmrk haftamız aynı bende 29+1 deyim😊bu hafta bebek toplanıyor sanırım sağ tarafda bi ağrı oluyor onun dışında iyiyz çok şükür
Bernadmrk Seselif al bendende o kadar sağ alt tarafta kasığımın orda sanki tırnaklarıyla yırtıyor orayı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Blady Haftadayım bende çok fazla karın sertliği ve toplanma oluyor. Sizlerde de var mı??? Hareketli baya benimkide bir kaç defa hıçkırıklarını bende hissettim ama bu toplanma olayı baya kafamı kurcalıyor
Tuba-25 Blady bende de oluyor. Doktora sordum. Tüm karnın bir anda sertleşir ve bu bir dakka boyunca sürerse kasılmadır dedi. Diğer türlü korkma dedi.
Canan1bozkurt Blady canım bende aynı haftalarda karnımda sertleşme ve toplanma oluyodu doktora gittim . Nst de sancim cıktı erken doğum riskim olduğunu söyledi. Hap ve magnezyum verdi engellemek için
Gktrkzbn2020 28.haftadan merhaba ☺ bende gittikçe ağırlaştım. Ayakta çok kalınca belim çok ağrıyor. Gece uykularım şimdiden kaçmaya başladı.Sürekli wc ye gitmekten bi hal oldum 😃
Bernadmrk Gktrkzbn2020 bel ağrısı hepimizin sorunu galiba azıcık evde iş yapayım o akşam ölüyorum ya ☹️
Dilaemrh Bernadmrk 29+3 bizim ama bir sıkıntımız yok şükür arada mide yanması dışında oda sık olmuyor 😊
HacerAycil Bernadmrk ALLAH kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah . bizimki de 11 şubat görünüyor :) 29+0