utnuspirinc ben özele gidecektim ilk başta Sada ya karar vermiştim çevredekiler de İnan çiğlide ki doktor lar onlardan daha yüksek seviyede eğitim görüyorlar dediler . Dedim o kadar para vermeye hiç gerek yok . İlgi alaka özel gibi gerçekten hiç fark yok . Oraya vereceğim parayı farklı şeylerde değerlendirdim . Bide çevremden arkadaşlarım olsun doğum yapıp çok memnun kalanlar var 😊