utnuspirinc Zisan14 canim merhaba ozellikle sana yazmak istedim bugun abdulmuttalip beye gittim gercekten cok seker bi doktor ama hemen hizlica bakti sende de ole mi birde instgram var mi ozelden de konusmk isterim seninle ☺️☺️
dilekkrtp Mehtapakgl Şuan sadaya gitmiyorum 6. Aydan sonra gidicem Menemen’de yaşam sağlık var özel oda doktorum Haluk bey aşırı memnunum ilaç vermeye karşı ve çok iyi bilgilendiriyor anneleri
Zisan14 utnuspirinc yaa öyle mi canım bilemedim ki neden öyle oldu 🤭🤭 bi en azından 4 5 dakikaya yakın bakıyor . Randevum öğleden sonraya alırsam eğer o zaman daha bi uzun ilgileniyor 🤭 zisanersin.14 instagram adresim canım 😇
utnuspirinc Zisan14 ekledim canim sagol☺️Bugun ben öğlenden sonra gittim iki saniye duydum kabini sadece hop ciktim bi anda sok oldum ama cok kalabalik ve yogundu bugun
Trkancey _12222 ben de esra saygılı ya gidiyorum. Bilmeden rastgele gittim, bir sorunum yok şu an. Doktor seçerken çok kararsız kalmıştım o yüzden merak ettim. Memnun musunuz peki?
Zisan14 Minik_mucize94 bu ay baya geç açıldı ya normalde 25 20 sinde falan açıyorlardı 🤭 randevu alınca çok iyi oluyor 😂